Algemene Voorwaardes
Als een klant een afspraak bevestigt bij Cabello Hairstyling, stemt hij/zij in met de algemene voorwaarden.
AFSPRAAK
1.0] Nieuwe klanten dienen altijd naam, e-mail en telefoonnummer door te geven om de eerste afspraak te bevestigen. Dit is zodat er contact kan worden opgenomen over de geplande afspraak.
1.1] Uw afspraak is voor u gereserveerd. Annuleren van een afspraak dient te gebeuren binnen 24 uur voorafgaand aan de afspraak.
1.2] Bij niet of niet tijdig annuleren van de afspraak mag Cabello Hairstyling de volledige behandelprijs in rekening brengen.
1.3] Als een klant 10 minuten of later op de afspraak aanwezig is, mag de kapper de afspraak inkorten en toch de volledige behandeling rekenen, of de afspraak laten vervallen. Er zal dan een nieuwe afspraak gemaakt moeten worden.
PRIJZEN, BETALING EN FACTUREN
2.0] Alle prijzen zijn indicatief en kunnen wijzigen op basis van type, duur en complexiteit van de aangeboden dienst, of door eventuele prijsverhogingen.
2.1] Indien dit niet voorafgaand aan de behandeling is besproken, gaat de kapper ervan uit dat de tarieven bij de klant bekend zijn.
2.2] Cabello Hairstyling vermeldt alle tarieven van behandelingen zichtbaar.
2.3] Cabello Hairstyling zal prijsstijgingen tijdig voor de ingangsdatum vermelden.
2.4] De klant dient direct na de behandeling de kosten van de behandeling en producten te betalen. Uitzonderingen kunnen in overleg besproken worden.
2.5] Bij Cabello Hairstyling is aleen pinnen mogelijk, of via overschrijving in overleg.
2.6] Een cadeaubon is niet inwisselbaar voor contant geld.
2.7] Een cadeaubon is persoonsgebonden en doorverkoop is verboden.
2.8] Bij verlies, diefstal, vernietiging of gebruik zonder toestemming, wordt geen vervangende cadeaubon verstrekt.
2.9] Facturen: Bij niet-betaling binnen de termijn wordt er wekelijks 10% rente toegevoegd, totdat de betaling is ontvangen.
2.10] Elk aanbod heeft een geldigheidsdatum, tot wanneer de voorwaarden en prijzen geldig zijn. Na deze datum kunnen de prijzen of voorwaarden worden aangepast.
2.11] Bij het lenen van producten wordt een borgsom gehanteerd, gebaseerd op de waarde en het aantal van de geleende producten. Deze borg dient als zekerheid en wordt volledig terugbetaald zodra de producten in goede staat worden geretourneerd. Bij schade of verlies kan het borgbedrag geheel of gedeeltelijk worden ingehouden. Vooraf ontvangt de klant duidelijke informatie over de hoogte van de borg en de voorwaarden.
GARANTIE
3.0] Cabello Hairstyling geeft de klant 7 dagen garantie op de behandeling en/of de producten.
De garantie op de behandeling vervalt als:
3.1] De klant dezelfde behandeling heeft laten uitvoeren door een andere kapper/kapsalon.
3.2] De klant andere producten dan door Cabello Hairstyling geadviseerd en/of verkocht heeft gebruikt voor het onderhoud van de behandeling.
3.3] De klant niet naar waarheid de achtergrond van het haar en/of de hoofdhuid heeft verteld, inclusief eventuele voorafgaande behandelingen.
3.4] De klant niet volgens advies voor thuisverzorging van de haren, extensions en make-up heeft gehandeld (bijvoorbeeld niet-wassen van het kapsel binnen 24-48 uur na behandeling).
3.5] De klant de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.
KLACHTEN
6.0] Als de klant een klacht heeft over de behandeling, moet deze zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 7 dagen na ontdekking, schriftelijk gemeld worden aan Cabello Hairstyling.
6.1] De klacht kan worden opgelost door een nieuwe behandeling. Mocht dit uitmonden in andere type behandelingen, dan dient de klant de extra kosten zelf te betalen.
6.2] De klant zal nooit het betaalde bedrag voor de behandeling kunnen terugvorderen.
6.3] Het is altijd het doel om de klant met een tevreden resultaat te behandelen.
AANSPRAKELIJKHEID
4.0] Cabello Hairstyling is niet aansprakelijk voor schade die ontstaat door het verstrekken van onjuiste of onvolledige informatie door de klant over lichamelijke aandoeningen, medicatie of allergieën.
4.1] Cabello Hairstyling is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of schade aan persoonlijke eigendommen die de klant meeneemt naar de locatie waar de behandeling plaatsvindt.
4.2] Cabello Hairstyling is niet aansprakelijk als de klant het advies om medische hulp te zoeken, bijvoorbeeld bij allergieën, niet heeft opgevolgd.
BESCHADIGINGEN EN/OF DIEFSTAL
5.0] Cabello Hairstyling heeft het recht van de klant een schadevergoeding te eisen als de klant apparatuur, werkmateriaal of producten beschadigt.
5.1] Bij het lenen van producten wordt een borgsom gehanteerd, gebaseerd op de waarde en het aantal van de geleende producten. Deze borg dient als zekerheid en wordt volledig terugbetaald zodra de producten in goede staat worden geretourneerd. Bij schade of verlies kan het borgbedrag geheel of gedeeltelijk worden ingehouden. Vooraf ontvangt de klant duidelijke informatie over de hoogte van de borg en de voorwaarden.
5.2] Cabello Hairstyling zal diefstal altijd bij de politie melden.
PRIVACY
7.0] Bij Cabello Hairstyling houden we ons aan de geldende AVG-privacywet- en regelgeving.
7.1] Persoonsgegevens worden uitsluitend binnen het bedrijf gebruikt om klanten optimaal van dienst te kunnen zijn, bijvoorbeeld voor afspraken, informatieve doeleinden en het naleven van wettelijke verplichtingen.
7.2] Cabello Hairstyling respecteert de privacy van klanten en gaat zorgvuldig en vertrouwelijk om met persoonsgegevens.
7.3] Foto's en reacties van klanten kunnen, met hun toestemming, gedeeld worden op de website en/of social media. De kapper vraagt altijd vooraf om toestemming.